آیا بیماری های کلیه با کراتینین 1.7 برگشت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا بیماری های کلیه با کراتینین 1.7 برگشت

آیا بیماری کلیه با کراتینین 1.7 برگشت؟ در گذشته، بیماری کلیوی نمی توان معکوس کرد. اما تا به امروز، با کمک درمان مناسب، این بیماری در مراحل اولیه قابل درمان هستند. این بدان معناست که بیماری کلیه با کراتینین 1.7 برگشت پذیر است.

کراتینین است یکی از مهم ترین شاخص های عملکرد کلیه، محدوده نرمال باید کمتر از 1.3 باشد. از تعداد 1.7 ما می توانیم می دانم آن را بالاتر از سطح نرمال است، اما بیش از حد بالا نیست. در کلینیک، آن است که در حال حاضر در مرحله 2 بیماری مزمن کلیه، نشان می دهد که عملکرد کلیه ملایم آسیب دیده است. حتی این، اگر شما آن را بدون درمان رها شود، اراده بیماری بدتر می رود، حتی نارسایی کلیه.

چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند کمک به توقف پیشرفت این بیماری، اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستند، شما ممکن است فرصت آن را معکوس کنید. چینی ها گیاهان دارویی پزشکی ما ذکر شده است یک روش درمانی واحد نیست، آنها یک سری آنهایی که بر اساس آن می باشد. در طول درمان، آنها با یکدیگر همکاری می کنند تا به اهداف اثر درمانی بهتر است. درمان شناخته شده ترین بالا هفت درمان هستند، آنها به طور گسترده در درمان بیماری های کلیوی استفاده می شود. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر از آنها، شما می توانید اینجا را کلیک کنید.

از بالا ما می دانیم که حتی از آسیب خفیف کلیوی می تواند منجر به نارسایی کلیه بدون درمان به موقع منجر شود، بنابراین انجام نظارت بر شرایط خود را از نزدیک. هنگامی که شما در پیدا کردن هر ناراحت کننده، به دکتر خود مراجعه کنید و تشخیص بیشتر در زمان، که می تواند به شما کمک کند جلوگیری از بیماری های بزرگ است.

حالا شما می دانید که بیماری کلیه با کراتینین 1.7 ساعت برگشت پذیر است، بنابراین در مورد آن نگران نباش، فقط شانس آن را درمان کنند، شما درست می شود. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، انجام مردد به تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: درمان CKD، بیماری های کلیه، کراتینین 1 , 7، آیا بیماری های کلیه با کراتینین 1 , 7 برگشت ,
:: بازدید از این مطلب : 659
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: